BOOM BOOM TE

0
Kan erkänna att jag är helt besatt av te. Dricker te väldigt ofta och det är mest mysigt på morgon och kvällen tycker jag. Liksom att kunna krypa upp i soffan eller sängen med en kopp te och bara njuta. Så det finns alltid te i skåpet. Sen finns det ju smaker som jag verkligen inte alls gillar och jag är väldigt svag för smaken jordgubb, men gillar blå frukter och min absoluta favorit är earl grey, den har blivit min favorit nu på senare tid, men innan det var det blå frukter som gällde. 
Men nu har jag hittat en ny smak som jag vill smaka, så ska köpa det nåndag, kollade i affären idag men dom hade tyvärr inte den. Det är te från Garant, teet heter ''Gamla söder'' och har smak av passionsfrukt och äpple. 
Ska även prova deras earl grey. 
 
Har ni nåot favorit te? Isåfall vilket?
 
Här har ni deras sida, kika in där och kolla alla deras smaker, kanske hittar du din favorit http://tyckomgarant.se/
Bilder från deras hemsida.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?