HÅRVÅRDSPRODUKTER

3
Tänkte dela med mig av några hårdvårdsprodukter jag använder. 
 
Använder inte mousse så ofta men skulle rekommendera er att testa denna. Den är riktigt bra!
Ja en helt vanlig hårspray, använder hårspray oftast när jag fixar håret och denna är från samma serie som moussen och denna är verkligen bra. Ger bra volym dessutom. 
Detta är min favorit bland värmeskydd. Jag tycker inte jag blir lika fet i håret, man får dessutom ett glansigt och mjukt hår. Brukar även spraya lite efter att jag duschat även gast jag inte ska platta eller locka håret. 
Detta är min största favorit bland hårsprayer. Gör inte håret lika strävt som vissa andra hårsprayer och man får en härlig volym om man skulle vilja ha det. Använder denna väldigt ofta. 
Brukar använda den för att få fluffigt och glansigt hår. Funkar perfekt och dessutom får man en härligt doft i håret.
När jag var och klippte mig och den är för både torrt och normlat hårt. Man ska använda den efter att man duschat och sedan borsta ut det i håret. Denna rekomenderar jag verkligen att använda. Helt perfekt. 
Har alltid en backup hemma ifall mitt hår verkligen skulle skulle se rent ut eller om det bara börjar se fett ut. Detta är den bästa dry shampoot jag testat. 


Linii

Sv: Tack så mycket! Som du kunde läsa är den ju fake, från Ebay faktiskt haha :D Trots allt tycker jag jättemycket om den :) Superbillig var den också! Borde ha nån länk kvar till MK-plånboken ifall du är intresserad av att köpa en, låt mig veta så ska jag försöka luska fram den :)

Svar: Ja jag är verkligen intresserad, behöver införskaffa mig en ny :) Vore jättesnällt om du skickade länken :)
Emma



URL: http://liniiplace.blogg.se/



moniki.blogg.se

åh, men tack så mycket! :D



URL: http://moniki.blogg.se/



Anita

Bra tips :D



URL: http://siliiins.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?