ETT GANSKA TOMT INLÄGG

0
Blinkar mot dataskärmen och vet inte alls vad jag ska skriva ner till er. Dagen har varit som vanlig och hann inte med min löprunda idag eftersom dessa inlämningar ska vara inne. Så idag hann jag inte, men imorgon SKA jag ut och springa. 
Har inga nya bilder att visa er heller då jag inte kunnat fotograferat något intressant men ska få till det jag lovar, ni får gärna komma med förslag på vad ni vill se. Tar gärna emot förslag, bara att ni lämnar en liten kommentar. 
Nu ska jag gå och göra mig en kopp te, sen vika min tvätt och se ett avsnitt av supernatural. 
Kan ju meddela er att jag invigde mina converse för iår idag och min älskde blåa vårjacka, kanske var en aning kallt imorse men det gjorde inget. 

Hoppas ni har haft en fin dag i skolan eller lovdagen eftersom vissa har lov nu! 

 
Bjuder på en halvtaskig mobilbild hahah!! 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?