GÅRDAGEN

0
Igår åkte jag och Emilio skidor och det var faktiskt första gången jag har åkt skidor typ har åkte en gång innan bara. Men det gick hur bra som helst ända tills vi kom till sista beckan då jag bara trilla hela tiden så det slutade med att jag fick åka skoter ner men det var inte illa det heller. Sen käkade vi pizza och drack varmchoklad. Kan ju säga att vi var ganska trötta när vi kom hem så det blev en lugn kväll igår. Hade en mysig dag helt enkelt och många skratt! 
 
Juste maten som jag skulle laga blev kötfärsfylld paprika och det blev super gott! 
 
Idag kommer överraskningen in på bloggen under dagen eller på kvällen! Så håll utkik! 
 
Nu ska jag ta ovh bädda sängen och diska det sista sen blir det väl lite plugg medans Emilio är på jobbet ska in till honom sen och åka skidor tänkte jag!
 
Glad alla hjärtansdag på er! 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?