I'M HOME

0
Kom hem från branäs igår och saknar det redan men mest av allt Emilio. Har verkligen haft en toppen vecka med honom, vi har både tagit det lugnt och varit i backen och åkt skidor. Måste säga att han verkligen hade det roligt första dagen vi åkte skidor då jag fick åka skoter ner för att jag trillade hela tiden haha ja det var faktiskt lite roligt, men i söndags åkte vi skidor efter att han slutat jobbet och jisses vad bra det gick, nu kan jag faktiskt säga att jag kan åka skidor, lärde mig även att svänga snyggare! Vi har även bara varit hemma och kollat på film och mysigt, sånt är alltid uppskattat. Så mitt sportlov var verkligen lyckat men ack vad jag saknar honom!!! 
 
Måste även berätta något roligt, tog med mig engelskan till branäs eftersom vår engelskalärare sa att vi skulle ha prov på torsdagen efter lovet, så tänkte att jag kunde lika gärna ta med den upp så kunde Emilio hjälpa mig plus att jag inte behövde plugga så mycket när jag kom hem, men rörde knappt boken när jag var hos honom eftersom vi inte hann det så läste bara lite i söndags för honom, sen på engelska lektionen idag så sa våran lärare att hon skulle skippa provet på torsdag eftersom hon hade glömt att berätta att hon skulle skippa provet på torsdag eftersom hon tyckte att det skulle bli mycket med tanke på att vi ska ha träning inför nationella nästa vecka, så jag släpade alltså med mig engelskan i onödan haha tyckte jag var lite roligt ändå, men tur att jag inte satt så mycket med den ändå. Men Sanniz fick sig ett gott skratt för att jag hade tagit med mig den haha ja så det kan gå. 
 
Men nu är det en ny vecka och den ser ganska lugn ut, inag läxor förutom en uppgift som ska vara inlämnad på söndag. Fick även sluta tidigare idag eftersom jag blev färdig med uppfiften i pedagogislt arebete så fick sluta en timme tidigare och det är aldrig fel!! 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?