I'M HOME AGAIN

0
Har haft en underbar vecka hemma hos pojkvännen, förra torsdagen var jag, Emilio och Kimberly på Putte i parken en stund, vi käkade subway och jag köpte mig dessutom ett par nya träningsbyxor och en ny snygg tröja. Kommer upp bild senare! Sedna har vi bara chillat, badat i poolen, haft myspys och dessutom käkat en massa glass! 
Kom hem förut idag och då var mamma och jag och handla lite och sen beställde jag en ny telefon. Vet dock inte riktigt när jag får den men hoppas jag får den snart!
Nu blir det tre dagars jobb lördag till måndag blir härligt det!
Ska även skaffa nytt gymkort på måndag eftersom att mitt har gått ut, insåg det väldigt nyligen.
 
Juste förra tisdagen på jobbet så hände något som jag inte hade förväntat mig, vi satt på rast och helt plötsligt gick strömmen, blev väldigt stressigt ett tag men vi löste det mesta. 
Men hann sluta min vanliga tid och det var tur det annars hade jag missat bussen. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?