TE OCH SUPERNATURAL

0
Tekoppen rycker och sitter ihop kurad på mitt blommiga täcke, tänkte kolla ett eller två avsnitt av supernatural. Åkte hem från skolan idag då jag hade huvudvärk, frös och skakade, kände mig något bättre sen när jag hade varit hemma några timmar men sen kom huvudvärken tillbaka. Typsikt om man går och blir sjuk nu, finns inte riktigt tid för det, har mycket att göra! Vill dssutom inte missa träningen imorgon. 
Men vi får se om jag blir hemma imorgon, beror helt på hur huvudet känner sig och kroppen. 
Annars har dagen varit rätt lugn, förutom att min mobil krångla så det skulle ju inte vara fel med en ny telefon, men den fungerar än så ska inte klaga. 
Juste bytte rum i söndags med min syster och är hur super nöjd med det! Blev så mysigt och inte alls lika stort tycker jag. 
 
Nej nu ska jag avrunda och kolla på supernatural och dricka med förtjusande te innan det kallnar. 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?