2013

0

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det gjorde jag. Jag började på skytte vilket jag inte har gjort förut. 

 

Höll du några av dina nyårslöften? 

Hade faktsikt inget nyårslöfte iår.

 

Hur har ditt 2013 varit?

Lite upp och ner skulle jag säga. Men tänker bara på dem bra sakerna!

 

Blev du kär i år?

Ja!

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

18 mars! 

 

Vad är din största framgång 2013?

Ingen aning!

 

Bästa köpet?

Oj, kan inte komma på något.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig? 

Klart man har varit sjuk lite då och då men annars inget annat!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Hmm, lite olika småsaker.

 

   

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min pojkvän, mina närmsta vänner, familjen och sommaren.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Be with you och I will be here

 

Vem har du umgåtts med mest?

Min pojkvän, sanniz och Elin 

 

Var du gladare eller ledsnare i 2013 jämfört med tidigare år?

Gladare skulle jag tro! 

 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja! 

 

 

Vart reste du under 2013?

Till min pojkvän och Eskilstuna! 

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

En utlandsresa! 

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Inget speciellt, firade min födelsedag på helgen!

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Hmm, det finns väl kanske alltid något! 

 

Vem saknade du?

Gamla vänner! 

 

De bästa nya människorna du träffade?

Min pojkvän, Tiffany och Kimberly. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Var dig själv, det finns bara en som du!!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?