FÖRKYLNING?

0
Skulle egentligen har varit ledig idag men jobbet ringde i förrgår och frågade om jag kunde jobba idag och eftersom att jag inte hade något speciellt för mig så blev det jobb mellan 11-14 idag. 
 
Vaknade upp imorse med en hals som inte riktigt ville vara vän med mig, och så har det hållit på idag. Den har känts tjock och har haft svårt att prata ordentligt, känns som att det svårt att prata och andas samtidigt. 
Men det har funkat idag, det har fått blivit några koppar te (tur att jag älskar te) och även halstabletter. Nu på kvällen började näsan rinna också, har verkligen inte tid att bli förkyld nu!! 
 
Men men, efter jobbet blev det iallfall ett pass på gymmet och det behövdes!! Var helt slut när jag kom hem. Idag stod det bröst och bakre delarna på armarna men blev några magövningar också, det skadar aldrig. 
Kommer bli ännu mer gym nu när hösten kommer och det känns underbart, blir dessutom inte lika varmt inne på gymmet! Man svettas redan när man klivit innanför dörren känns det som. 
 
Imorgon hoppas jag på soligt väder så jag kan sätta mig ute och sola en stund ven fast halsen inte är min samarbetspartner just nu men det blir vi nog snart igen!! 
 
Nu ska fortsätta dricka mitt underbara goda te och kolla på Grey's Anatomy!! 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?