KOLLA HIT! TÄVLINGEN HAR BÖRJAT!

0
Temat
Tänkte ha en fototävling med temat ''Vinter''. Du ska alltså välja ut en bild som innehåller temat vinter, det kan vara t.ex. en bild på dig själv, naturen, djur eller vad som helst. OBS! Du måste ha tagit bilden själv. 
 
Priset
Priset är en länkning på min blogg och din bild som du har valt kommer även att publiceras på din blogg! 
 
Såhär är du med och tävlar
För att vara med och tävla gör du ett inlägg på din blogg, så du måste alltså ha en egen blogg för att vara med. 
I inlägget ska följande finnas med:
- Att du tävlar hos www.emmmala.blogg.se och en länk till det här inlägget.
- Ditt tävlingsbidrag, alltså en bild med temat vinter.
- En motivering till varför just du ska vinna (det behöver inte vara någon lång text).
 
Sedan lämnar du en kommentar i det här inlägget med din e-postadress och en länk till tävlingsinlägget i din blogg, du ska även skicka iväg ett mail till mig där du skriver att du är med och tävlar och vad din blogg heter. Min mail hittar du i min info, så är du med och tävlar om en länkning i min blogg!
 
Ni har till och med söndagen den 8 december på att anmäla er. Och den 9 december presenterar jag vinnaren som jag själv utser. Kommer att gå på både bilden och texten. Om ni undrar något är det bara att fråga. 
 
LYCKA TILL! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?