SLÅ DIG LOSS, SLÅ DIG FRI

2
Blev hemma från skolan idag iallafall, vaknade med huvudvärk och frossa. Men nu känner jag mig bättre, har fotograferat lite så det kommer upp under veckan hoppas jag. 
Sitter just nu i sängen med mina rosa hörlurar i öronen och frozen - slå dig fri, what a song säger jag bara, fast ska jag vara ärlig gillar jag engelska versionen ett snäpp bättre, men denna låten är underbar på svenskam sålänge det är rätt personen som sjunger den.
Blir plugg för min del senare då jag har samhällsläxa tills imorgon JIPPI älskar läxor!! Haha där skojade jag med er. 
Hoppas ni mår bra och njuter av det fina vårvädret ute förutom vinden som är kall men vad gör det när solen kikar fram! 
 
 
 


M O A

SV: Ja luktar as gott, klicka hem den du! ;)

Händer ikväll? Krya på dig :)

Svar: Bara ta det lugnt och plugga lite!
Tack så mycket! :)
Emma



URL: http://www.moaahlgren.se



Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

sv. Ja det var ett fint namn :D



URL: http://flavoured.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?