MÅNDAG

0
Nu var det måndag igen och är fortfarande förkyld och nu har även blivit hes under dagen. Somnade en timme när jag kom hem från praktiken och när jag vaknade så kunde jag knappt prata. Har köpt allergimedicin som jag hoppas kommer hjälpa. Ska käka en tablett i tio dagar, mamma köpte även strepsils idag och det dämpade faktiskt lite i halsen. 
Vädret har varit super idag tycker jag, det var en solglimt imorse när jag gick till praktiken och sen kom solen fram, UNDERBART!! 
Men nu hörde jag att det började regna igen, men ska inte klaga, det är ju faktiskt en aning mysigt när det regnar ändå. Ligga och mysa i sängen med en bra film och speciellt om man har någon man tycker om bredvid sig! 
 
Som ni har märkt så har det inte kommit upp bilder på bloggen på ett tag och det är för att jag har rensat min dator med bilder och lite annat, men det kommer upp bilder alldeles snart det lovar jag. Ska försöka hinna fotografera så det kommer upp lite nya fräscha bilder. 
 
Hoppas ni har det bra alla fina!! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?