NATIONELLA, PRAKTIK, GYM, SPRINGRUNDA

0
Hej hopp då var det måndag igen, på morgonen bar det iväg till skolan för att göra sista delen i engelska nationella vilket var läs - och hörförståelse. När jag kom hem så stack jag hem en snabbis och sen cyklade jag iväg till praktiken och var där i två timmar sedan slutade jag, satte mig i soffan när jag kom hem och kollade på gossip girl och familjen Kardashian, när mamma kom hem så käkade vi lite och sen drog vi iväg till gymmet, så himla härligt att köra ett hårt pass där och jag avslutade passet med att springa hem. 
Nu sitter jag i sängen och har lyxat till det med te, skorpor, och två sorters hårt bröd, det ena finn crisp och det andra är wasa crisp'n wheat. 
Hoppas ni alla har haft en super bra dag! 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?